بازیکن نسل طلایی استقلال در بیمارستان

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

به گزارش  پایگاه خبری ۱۰۰ درصد نیوز، شاهرخ بیانی یکی از پیشکسوتان مطرح باشگاه استقلال محسوب می‌شود.

وی سال‌ها پیراهن استقلال و تیم ملی فوتبال ایران را پوشید و افتخارات متعددی را به دست آورد.

بیانی از بازیکنان نسل طلایی استقلال بود که در سال ۱۹۹۰ همراه با آبی‌پوشان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به مقام قهرمانی رسید و با تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ پکن مدال طلا را کسب کند.

شاهرخ بیانی که مدتی است با بیماری دیابت دست و پنجه نرم می‌کند، امروز (جمعه) در پی وخامت شرایط جسمانی در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

امیدواریم این پیشکسوت ارزشمند فوتبال ایران هرچه زودتر دوران بیماری را پشت سر گذاشته و با بازیافتن سلامتی از بیمارستان مرخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *