معاون توسعه ورزش قهرمانی : ورزشگاهها را دوباره بازسازی می کنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی وحرفه‌ای وزارت ورزش گفت: ورزشگاه‌ها را مدرن‌تر از قبل بازسازی و مجدداً در اختیار جامعه ورزش قرار خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری ۱۰۰درصدنیوز، محمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی وحرفه‌ای وزارت ورزش گفت: چهره واقعی امپریالیسم آمریکا، استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را باید به ملت قهرمان ایران، به‌ویژه جوانان عزیز نشان دهیم. البته آنها خود نیز با اقداماتشان این چهره را آشکار کرده‌اند.

وی افزود: مجموعه ورزشی دوازده هزار نفری آزادی برای برگزاری مسابقات مختلف در نظر گرفته شده است اما متأسفانه این ورزشگاه مورد حملات وحشیانه هواپیماهای آمریکایی ـ صهیونیستی قرار گرفت. علاوه بر آن، مجموعه ورزشی بعثت نیز هدف تهاجم هواپیماهای غاصب دشمن قرار گرفت.

اسبقیان در پایان خاطرنشان کرد: به‌طور قطع و یقین این ورزشگاه‌ها را بازسازی خواهیم کرد و مجدداً در اختیار جامعه ورزش قرار خواهیم داد. زمستان می‌رود و سیاهی به زغال می‌ماند، ما این ورزشگاه‌ها را حتماً به‌صورت مدرن‌تر از گذشته و با تجهیزات پیشرفته خواهیم ساخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *