جدایی بازیکنان ازبک از سرخابی‌های پایتخت و تراکتور

ستاره‌های ازبک سرخابی‌های پایتخت به همراه هافبک تراکتور به صورت قرضی جدا شدند.

به گزارش ۱۰۰درصدنیوز، به دنبال حمله تروریستی آمریکایی – صهیونیستی به ایران، مسابقات لیگ برتر فوتبال موقتاً تعطیل شد.

در روزهای اخیر رسانه‌های ازبکستانی اعلام کردند فیفا با ارسال نامه‌ای به بازیکنان خارجی شاغل در لیگ برتر خلیج فارس اجازه داده تا به صورت قرضی و یک ماهه از تیم‌های خود جدا شوند و راهی باشگاه‌های جدید شوند.

از ازبکستان خبر رسیده رستم آشورماتوف مدافع استقلال و ایگور سرگیف مهاجم پرسپولیس به صورت قرضی راهی نفتچی ازبکستان شده‌اند.

ستاره‌های ازبک پرسپولیس و استقلال جدا شدند؛ هافبک تراکتور راهی تیم سابقش شد

اوستون ارونوف، وینگر تیم فوتبال پرسپولیس و ملی‌پوش ازبکستان نیز که با سرخ‌پوشان قرارداد دارد، در آستانه انتقال به باشگاه اندیجان در لیگ برتر ازبکستان قرار دارد.

همچنین آودیل‌جان خامروبکوف هافبک ازبک تراکتور نیز با پاختاکور به توافق رسیده و راهی تیم سابق خود خواهد شد.