تجلیل از امیرعلی آذرپیرا

امیرعلی آذرپیرا چهره خوشنام کشتی آزاد پس از تحمل دورانی سخت ، بالاخره توانست با شکست دادن کلیه رقبا در مسابقات متعدد از جمله کشوری در وزن ۹۷ کیلوگرم به تمام حرف و حدیث‌ها پایان دهد و سهمیه المپیک را از آن خود نماید.
به گزارش پایگاه خبری ۱۰۰ درصد نیوز ، مراسم تجلیل از این پهلوان روز گذشته به همت محمد عباس نیکو رئیس هیئت کشتی شمال شرق تهران و به پیشنهاد محمود اشرفی دبیر در سفره خانه صاحب دلان به مدیریت حاج محمود افشار و با حضور مربیان ، کشتی‌گیران مطرح در حوزه شمال شرق برگزار شد.
محمود اشرفی دبیر هیئت کشتی شمال شرق تهران در حاشیه این مراسم گفت : امیرعلی آذرپیرا در خانواده ای ورزشی متولد شد و در واقع رسیدن به این جایگاه حق واقعی او بود به همین خاطر و با توجه به حرکت اصولی‌اش تقدیر از او کمترین کاری بود که امروز شکل گرفت.
وی در ادامه بیان داشت : دو ملی پوش به نام‌های امیرعلی آذرپیرا و علیرضا اشرفی داریم که به آنها افتخار می‌کنیم و درصدد هستیم استعدادهای بیشتری را معرفی و روانه مسابقات کنیم.
اشرفی با بیان اینکه منوچهر سیلابی اولین مربی آذرپیرا است ، اظهار داشت : برای امیرعلی در مسابقات المپیک آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم به حقش برسد.
در این مراسم چهره‌های مختلفی حضور داشتند که می‌توانیم به نام‌های خرم رئیس اداره ورزش و جوانان شمال شرق تهران ، خادم رئیس تشریفات فدراسیون ، عباس نیکو ، حاج داوود افشار و … اشاره کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *