عباس بابایی : بازی در نقش روحانی خیلی سخت بود

عباس بابایی که در رشته‌های مختلف ورزشی و هنری فعالیت دارد و یکی از خادمین اهل بیت (ع) نیز به شمار می‌رود ، حالا به یک بازیگر تمام عیار تبدیل شده و در نقش‌های متفاوتی بازی می‌کند تا در این حرفه نیز توانایی‌هایش را به رخ دیگران بکشد.
او که خود یک باستانی کار نیز می‌باشد ، به خبرنگار ما گفت : خوشحالم که با تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص احیای ورزش زورخانه‌ای ، این ورزش به جایگاه اصلی‌اش نزدیک شده و تهیه کنندگان بسیاری برای اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب وارد گود شده‌اند و با تولیدات ورزشی به ویژه ورزش زورخانه‌ای در مسیر رشد و تعالی این رشته اصیل ایرانی قدم برمی‌دارند.
بازیگر فیلم “نذر بی بی” با اشاره به اینکه محمد کریمی بیشترین سهم را در تولید فیلم‌های زورخانه‌ای دارد ، اظهار داشت : کارگردان فیلم “نذر بی‌بی” از چکیده‌های ورزش زورخانه ای است و در این زمینه با دارا بودن نشریه ای به نام “رخصت پهلوان” پیش قدم است و از کارشناسان این رشته میراث‌دار می‌باشد به همین خاطر امیدوارم در این راه موفق و این حرکت استمرار داشته باشد.
عباس بابایی که تاکنون در فیلم‌های احیاء ، پهلوان واقعی نیز در نقش‌های متفاوت حضور داشته است ، اضافه می‌کند : در فیلم “نذر بی بی” در نقش یک روحانی ظاهر شدم که امیدوارم مورد قبول واقع شود چون بازی در این نقش به مراتب سخت‌تر بود لذا با تمرینات مستمر توانستم خودم را به نقش نزدیک کنم و اعتماد کارگردان را جلب نمایم.
بازیگر فیلم “فرشته مزاحم” در ادامه با بیان اینکه بازیگر ی حرفه بسیار سختی است ، اظهار داشت : حالا که در مسیر بازیگری قرار گرفتم تحت هیچ شرایطی آن را رها نخواهم کرد و با جدیت به کارم ادامه خواهم داد.
عباس بابایی در پایان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت : امیدوارم در آستانه سال جدید دلهایمان را به یکدیگر نزدیک کنیم و دستگیری را در دستور کار قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *