قدردانی از هنرمندان پیشکسوت در آستانه روز پدر

هنرمندان نام آشنای سینما و تلویزیون در آستانه شب یلدا با حضور در زنجان با مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری ۱۰۰ درصد نیوز ، تنی چند از هنرمندان سینما و تلویزیون در واپسین روزهای آذر ۱۴۰۲ با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ، با امرالله حسنی و معاونین وی دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست رحمان مقدم پیشکسوت عرصه بازیگری با اشاره به اینکه پیشکسوتان مورد بی‌مهری قرار گرفتند ، به خبرنگار ما گفت : امیدوارم قدر هنرمندان پیشکسوت را بیشتر بدانیم و در زمان حیات از آنها دلجویی کنیم.
این بازیگر اضافه کرد : به تازگی از بیماری رها پیدا کرده ام به همین خاطر دوست دارم اولین کارم بعد از وقفه ای سه ساله فیلمی باشد که در استان زنجان تولید خواهد شد.
جواد زیتونی دیگر بازیگر حاضر در این نشست در ادامه گفت : از اینکه به استان زنجان سفر کرده‌ام بسیار خوشحالم و امیدوارم با حضورمان اتفاقات خوبی رقم بخورد و تله فیلم “نذر بی بی” در این شهرستان تولید شود.
بازیگر سریال تلویزیونی “آوای باران” اضافه کرد : از حضور در زورخانه هم بسیار لذت بردم و امیدوارم در پایتخت نیز در جمع اهالی زورخانه حضور پیدا کنم و در اوقات فراغت این ورزش را فرا بگیرم.
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در این نشست ضمن خوش آمدگویی به هنرمندان گفت : برای شکوفایی مجدد فرهنگ این مرز و بوم بیش از گذشته باید تلاش کنیم چون دارای قدمت طولانی در این عرصه هستیم. امرالله حسنی با بیان اینکه در آینده خبرهای خوبی از فعالیت‌های مختلف هنری در این استان به گوش خواهد رسید ، اظهار داشت : امیدوارم در آستانه ولادت امیر مومنان با دعوت مجدد از هنرمندان پیشکسوت بتوانیم به استقبال این روز عزیز برویم و از تلاش هنرمندان نیز قدردانی نماییم.
در این نشست رحمان مقدم ، جواد زیتونی ، ساسان قجر “تهیه کننده و کارگردان” ، اکبر نوری “مسئول امور سینمایی ارشاد زنجان” ، حمید کریمی ، حسین محمدی “مدیر تولید و مدیر برنامه‌های ساسان قجر” و محمد کریمی “تهیه کننده و کارگردان تلویزیون “حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *