نماینده مجلس : جایگزین شبکه جهانی جام جم ، کدام شبکه است؟

رضا حاجی پور نماینده مردم آمل و عضو کمسیون آموزش مجلس و عضو مجمع نمایندگان صدا و سیما در مجلس شواري اسلامي ، در شرایطی که در حال حاضر حدود 2 میلیون کودک و نوجوان ایرانی لازم التعلیم به همراه والدین خود در خارج از کشور ساکن هستند و بیشتر از یکصد هزار دانشجوی ایرانی نیز به طور رسمی در دانشگاه های دنیا مشغول فعالیت هستند رسانه ملی باید شبکه جهانی جام جم را در کنار کارکردهای عام خود به محلی برای آموزش و پرورش ، هدایت تحصیلی ، پیگیری مطالبات دانشجویان خارج از کشور جهاد تبیین و صیانت از زبان فارسی تبدیل کند . از این رو به نظر من که سالها در رسانه فعالیت داشته ام تعطیلی این شبکه تلویزیونی مهم به صلاح نمی باشد .
اين نماينده مجلس كه خود از كاركنان رسمي صدواسيما با قريب ٢٣سال سايقه در اين سازمان أست افزود : يك سوال جدي مطرح است با قدمت ٢٦ ساله ی شبكه جهاني جاجم ، چه شبكه اي قراراست جايگزين آن شود ؟ باتوجه به اينكه رسانه هاي فارسي زبان معاند كه فرهنگ و تدين مردم ايران نشانه گرفته اند هر روز با حمايت دشمنان و صرف هزينه هاي گزاف ايران اسلامي را نشانه گرفته اند .
بنده نه تنها نماينده مردم هستم بلكه خود را نماينده تك تك كاركنان خدوم و مديران سخت كوش رسانه ملي مي دانم و در اين دوره در همه مسايل مربوط به سازمان صداوسيما تمام قد از كيان سازمان دفاع كرده ام .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *