شبکه جهانی جام جم تخریب می شود؟

همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در «جهاد تبیین» بار اصلی بر دوش رسانه‌ها است ، پس همه متولیان حوزه رسانه باید آستین همت را برای تحقق در این امر خطیر بالا بزنند و در حد انتظار به تکلیف انقلابی خود عمل کنند.
اما به‌ نظر می‌رسد ، به‌رغم مجموعه وسیعی از اقداماتی که در حوزه رسانه‌ای در جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی در حوزه رسانه رخ داده، متاسفانه در یک اقدامی عجیب که کاملا با «جهاد تبیین» مغایرت دارد و مانع از اثر بخشی تمام‌ عیار و مطلوب این اقدامات می شود ، حذف رسانه های اثرگذار از مجموعه ی سیمای کشور در دستور کار قرار گرفته است.
واقعیت این است زیر بنای تبیین ، «شناخت» صحیح است.
آیا نخبگان فکری ، خواص جامعه و فرهیختگان که باید با شناخت دقیق تصمیم گیری کنند و بر رسانه ها بیافزایند و با تعامل و ایجاد بستر مناسب برغنای برنامه های سیما حرکت کنند ، یک شبه باید تصمیم بگیرند یکی پس از دیگری از شبکه های سیما بکاهند .
شنیده ها حاکی از این است ، اینبار شمشیر برنده حذف ، شاهرگ حیاطی شبکه جهانی جام جم را نشانه گرفته و قرار است این بار فرکانس شبکه جهانی جام جم از، بستر ماهواره قطع شود! و برای طرفداران داخلی وخارجی جز بهت و تاثیر و بیان این جمله به” کدامین گناه” پاسخی وجود ندارد.
این تصمیم درحالی اتخاذ شده که همگی اذعان داریم تهاجم فرهنگی از طریق رسانه و فضای مجازی ، خانواده ها را نشانه رفته ، و بسیاری از هموطنان ما در خارج از کشور برای حفظ حریم حرمتها ، به این رسانه ی داخلی پناه آورده اند. با این وجود یاران ما نشسته بر کرسی قدرت آنچه که بیش از بیست و هفت سال ، صدها نخبه فرهنگی برای حفظ این رسانه” شبکه جهانی جام جم” ریسیده اند ، درچشم برهم زدنی پنبه کرده اند.
روی صحبتم به بالا نشین هاست … آیا از طبعات تصمیم خود آگاهی دارید، قرار است زین پس با کدام ابزار فرهنگی در برابر حریفان قدر رسانه ای غربی مقاومت کنیم؟ قرار است چگونه و به واسطه کدام ابزار ، کلام مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین را به منصه تبلور و بروز برسانیم.
ایکاش آنکه تصمیم می گیرد ، برای اقناع مخاطبان نیز توضیحاتی قانع کننده داشته باشد .
حالا سوال این است آیا شبکه جهانی جام جم پس از بیست و هفت سال موفقیت تخریب می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *