پهلوان واقعی راهی جشنواره میلان ایتالیا می شود

جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی آبان ماه هر سال در کشور ایتالیا برگزار می‌شود و فیلم‌های منتخب ایرانی نیز در بخش‌های مختلف این جشنواره به نمایش در می‌آیند.
به گزارش خبرنگار ۱۰۰ درصد نیوز پارسال ۳ فیلم ایرانی گیجگاه به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه کنندگی حنیف سروری ، مستند سمفونی حمید به کارگردانی و تهیه کنندگی جعفر صادقی و فیلم کوتاه برنده به کارگردانی و تهیه کنندگی صادق حسین خانی دیپلم افتخار و مدال بلورین جشنواره را از آن خود کردند و افتخار دیگر برای کشور عزیزمان کسب نمودند.
این گزارش حاکیست ، امسال نیز که دوره چهل و یکم این جشنواره در کشور میلان ایتالیا آغاز خواهد شد ، فیلم‌های منتخبی از کشورهای ایران نیز روانه این کشور خواهند شد تا شانس خود را آزمایش کنند.
به گزارش پایگاه خبری ۱۰۰ درصد نیوز ، فیلم پهلوان واقعی به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی یک قدم تا حضور در این جشنواره فاصله دارد و از قرار معلوم بعد از ارزیابی نهایی که در شهریور ماه انجام خواهد شد راهی جشنواره میلان می شود.
پهلوان واقعی قصه مردان زورخانه را به تصویر می‌کشد که برای دفاع از وطن از جان خود گذشته و فرزندانشان را نیز با این فرهنگ آشنا می‌سازند.
فریبا ترکاشوند ، حمید کریمی ، ابوالفضل بیات ، عباس بابایی ، حمید دبستانی ، امیرعلی احمدی و صفر اجلی بازیگران این فیلم هستند. جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی FICTS است و مقر آن در کشور ایتالیا “شهر میلان” می‌باشد که بیش از ۱۲۰ کشور عضو این فدراسیون هستند.
جشنواره ایران نیز به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۳۴ کشور آسیایی و منطقه‌ای برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشورها است و با توجه به جایگاه بین‌المللی این جشنواره و استقبال از آن همواره آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *