دیدار رئیس فدراسیون پهلوانی با خانواده شهید برونسی

هم‌زمان با چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش زورخانه ای که با عنوان بزرگداشت شهدای مدافع در مشهد مقدس در حال برگزاری است، رییس فدراسیون زورخانه ای و کشتی پهلوانی با خانواده شهید والامقام عبدالحسین برونسی دیدار کرد.
به گزارش پایگاه خبری ۱۰۰ درصد نیوز، دکترمهرعلی باران چشمه رییس فدراسیون، که در منزل این شهید بزرگوار حضور یافته بود، بر بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به عنوان پهلوانان حقیقی این مرز و بوم تاکید کرد و گفت: امیدواریم رهروان صدیقی برای شهدا باشیم.
وی با اشاره به ضرورت قدردانی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: خانواده‌های شهدا سند افتخار جامعه هستند که همه سرمایه خود را تقدیم انقلاب کردند، و این همسران، مادران و پدران شهدا بودند که با از خودگذشتگی با این پهلوانان حقیقی در رسیدن به اهداف و آرمان والایشان همراهی کردند.
گفتنی است در این دیدار شوشتری رییس هیئت زورخانه ای استان خراسان رضوی، حجت الاسلام افضلی مدیر کمیته فرهنگی فدراسیون، وحید صابری مدیر کمیته روابط عمومی فدراسیون و … دکتر باران چشمه را همراهی می کردند.
لازم به ذکر است؛ شهید عبدالحسین‌ برونسی‌ یکی از سرداران شهید خراسان رضوی و فرمانده «تیپ ۱۸ جوادالائمه(ع)» است که ۲۳ اسفندماه سال ۱۳۶۳ در عملیات «بدر» در شرق دجله به شهادت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *