محمدرضا دهقان : حمایت از پیشکسوتان هنر و ورزش قطع نخواهد شد

محمدرضا دهقان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شیررضا در حاشیه برگزاری سی و امین نمایشگاه بین المللی ایران اگروفود به خبرنگار ۱۰۰ درصد نیوز گفت : با اضافه شدن چند محصول جدید ، در این دوره از نمایشگاه حضور پیدا کردیم و می‌خواهیم بهترین محصول را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار مردم عزیز کشورم قرار دهیم.
ابر مرد کار آفرین در جمع اهالی رسانه اضافه کرد : با تغییر شرایط نگاه ما نسبت به هنرمندان و ورزشکاران پیشکسوت عوض نشده و حمایت این کارخانه از پیشکسوتان هم قطع نخواهد شد و همچون گذشته در خدمت کهن کسوتان ورزش و هنر خواهیم بود.
محمدرضا دهقان که مردی و مردانگی را به درستی معنا کرده است ، اظهار داشت : برای شاد کردن زیاد فرصت نداریم لذا تا می توانیم شادی هایمان را با دیگران تقسیم کنیم تا هم خود از کارمان لذت ببریم و هم شرایط را برای خوبی کردن دیگران فراهم کنیم.
مرد شماره یک کارخانه شیررضا در واپسین ساعات بازدید از نمایشگاه صنایع غذایی گفت : باز هم در کنار رخصتی ها در امور خیر خواهیم بود و در آستانه عید قربان و عید سعید غدیر خم دست از حمایت هنرمندان و ورزشکاران پیشکسوت برنخواهیم داشت و با شاخه های گل به دیدارشان خواهیم رفت.
سی و امین نمایشگاه بین المللی ایران اگروفود از ۲۶ تا ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی دایر و استقبال از غرفه شیررضا عالی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *