مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد : از تولید رخصت پهلوان حمایت می کنیم

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد حمایت خود را از تولید مستند رخصت پهلوان اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار ۱۰۰درصدنیوز، آخوندی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد در دیدار با تهیه‌کننده مستند رخصت پهلوان ، حمایت خود را از تولید این مستند با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه و گسترش ورزش زورخانه ای اعلام کرد .
وی در حاشیه این نشست اظهار داشت : استان یزد دارای زورخانه های قدیمی است که قابلیت به تصویر کشیدن را دارد ، لذا با توجه به قدمت ورزش زورخانه ای در این استان ، جهت تولید ۱۵ قسمت مستند رخصت پهلوان با همکاری ارگانها و نهادها اعلام آمادگی می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم در این زمینه موفق عمل نماییم.
دکتر مصطفی کلبادی نژاد مدیرعامل و بنیانگذار رستوران های زنجیره ای کلبادی نیز در زمینه تولید این مستند با هدف جذب جوانان به ورزش آیینی ما ، وارد میدان شد و اعلام همکاری کرد .
وی که با ورزش پهلوانی بیگانه نیست ، اظهار داشت : با توجه به منویات رهبر فرزانه انقلاب در حد توان با این گروه همکاری خواهیم کرد و از کمک های مادی و معنوی خود دریغ نخواهیم کرد.
محمد کریمی تهیه‌کننده مستند رخصت پهلوان نیز در پایان از همکاری و توجه مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد تشکر کرد و گفت : قطعا حضور مدیرانی با روحیه پهلوانی در کشور ، ما را در جهت رسیدن به اهدافمان یاری خواهد کرد.
تهیه کننده رخصت پهلوان با بیان اینکه کلبادی نژاد همیشه در صحنه حضور دارد ، بیان داشت : امیدوارم با توجه به فرارسیدن هفته فرهنگ پهلوانی بتوانیم با حمایت کلیه نهاد هایی که به ورزش پهلوانی علاقه‌مند هستند، هرچه سریعتر کار را کلید بزنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *