صفر اجلی : فیلم پهلوان واقعی ، قصه مردان زورخانه است

صفر اجلی در واپسین روزهای سال ۱۴۰۱ در تازه‌ترین کار تلویزیونی خود تحت عنوان پهلوان واقعی به تهیه کنندگی محمد کریمی ایفای نقش کرد.

وی درحاشیه تصویربرداری فیلم کوتاه پهلوان واقعی به خبرنگار ۱۰۰ درصدنیوز گفت : زورخانه و اهالی زورخانه را دوست دارم و رشد و گسترش این ورزش آرزوی قلبی من است به همین خاطر از این که در این فیلم  در نقش پیر زورخانه حضور پیدا کردم ، بسیار خوشحالم.

بازیگر فیلم پهلوان واقعی اضافه کرد : امیدوارم روند تولید فیلم هایی با مضامین پهلوانی ادامه پیدا کند و فیلمسازان فیلم های بیشتری از پهلوانان ما به تصویر بکشند تا مردم بیشتر با این ورزش آبا و اجدادی مان آشنا شوند.

صفر اجلی با بیان اینکه به دلیل مشغله های کاری مدت‌ها از عرصه بازیگری دور بودم ، اظهار داشت : فیلم پهلوان واقعی شروعی دوباره بود لذا امیدوارم سال ۱۴۰۲ فعالیتم در عرصه بازیگری بیشتر شود و با قدرت به بازیگری ادامه دهم .

بازیگر فیلم جمیل بیان داشت : فیلم پهلوان واقعی بدون شک انتظارات را برآورده خواهد کرد چون احیا کننده یکی از سنت‌های کهن ورزش زورخانه ای است و قصه مردان زورخانه را روایت می‌کند.

صفر اجلی با بیان اینکه فیلمنامه ای آماده ساخت دارم ، گفت : اگر شرایط به خوبی پیش برود ، دوست دارم از جلوی دوربین به پشت دوربین هم بروم و کار تازه‌ای را تجربه کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *