بیتا آرمان فر از حضور در یک فیلم و یک سریال در سال ۱۴۰۲ خبر داد

بیتا آرمان فر بازیگر فیلم خرچنگ از حضور در یک فیلم سینمایی و یک سریال تلویزیونی با آغاز سال ۱۴۰۲ خبر داد.

بازیگر فیلم روایت مریم ضمن تایید خبر فوق به خبرنگار ۱۰۰ درصد نیوز گفت : پس از شش سال سختی در عرصه بازیگری ، به روزهای خوش نزدیک خواهم شد و تجربیات بیشتری کسب خواهم کرد.

آرمان فر که با حضور در کلاس‌های آزاد بازیگری به دوربین سینما و تلویزیون نزدیک‌تر شده است به خبرنگار ما می گوید : خوشحالم که مزد زحمات خود را گرفتم و در اولین کار بلند سینمایی خود تحت عنوان خرچنگ ایفای نقش کردم و توانستم توانایی‌های خود را به معرض نمایش بگذارم.

وی در حاشیه اکران فیلم خرچنگ در سینما مگامال به خبرنگار ما گفت : نقشم در فیلم خرچنگ را به خاطر چند بعدی بودن آن دوست داشتم و خوشحالم که از عهده نقش یک قاتل برآمدم به همین خاطر امیدوارم در آینده نیز حضور در این قالب نقشها را بیشتر تجربه کنم. بازیگر فیلم داستانی شب یلدا با اشاره به اینکه هنوز برای رسیدن به ایده آل ها فاصله زیادی دارم ، اضافه کرد: هیچ وقت ناامید نخواهم شد و با قدرت به کارم در بازیگری ادامه خواهم داد و این قول را هم می دهم که در آینده بیشتر از من خواهید شنید.

بیتا آرمان فر که همه چیز را در این راه مدیون همسر و خانواده خود می‌داند ، بیان داشت : اکران خصوصی فیلم خرچنگ درس‌های بزرگی برایم به همراه داشت و آگاهی مرا پیرامون بازیگری بیشتر کرد و با نقد چندین کارگردان و اهالی رسانه در مسیر دیگری قرار گرفتم که امیدوارم کارم با این نقطه نظرات بهبود پیدا کند.

بازیگر فیلم توطئه خیابان ۴۸ با بیان اینکه تحصیلاتش را در رشته روانشناسی و حمل و نقل به پایان رسانده است اظهار داشت : همسر و فرزندانم تنها مشوقین من در این عرصه هستند و اگر موفقیتی حاصل شده همه را مدیون آنها هستم.

بازیگر فیلم خزان بیان داشت: در بازیگری به دنبال پول و شهرت نیستم و به خاطر علاقه ام به این رشته در این مکان مقدس حضور پیدا کردم

وی در پایان ضمن تشکر از پایگاه ۱۰۰ درصد نیوز گفت : برای بازی در سریال تولد یک رویا و نذر بی بی با آغاز سال ۱۴۰۲ دعوت به همکاری شده ام که امیدوارم به زودی حضورم در این آثار رقم بخورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *