ابوالفضل بیات بازیگر فیلم پهلوان واقعی: امیدوارم انتظارات را برآورده کنم

ابوالفضل بیات به تازگی به جمع بازیگران ملحق شده و می‌خواهد پس از حضور در کلاس های آزاد بازیگری به طور عملی شانس خود را در زمینه بازیگری امتحان کند.

او که با هدف موفقیت در عرصه های مختلف به استقبال بهار ۱۴۰۲ می رود پس از عقد قرارداد جهت حضور در فیلم پهلوان واقعی به خبرنگار ۱۰۰ درصد نیوز گفت : عشق به بازیگری باعث شد تا در کنار تحصیلات ، کار مقابل دوربین را آغاز کنم به همین خاطر امیدوارم با حضور در اولین کار تصویری خودم انتظارات را برآورده کرده و به هدف اصلی ام دست پیدا کنم.

بیات با اشاره به اینکه تمام رویدادهای هنری را دنبال می‌کنم اضافه کرد : بازیگری بسیار سخت است لذا چون از دوران طفولیت همیشه به دنبال کارهای سخت بودم این حرفه را به طور جدی دنبال خواهم کرد و با حمایت پدرم به آنچه در ذهن می پرورانم ، دست پیدا خواهم کرد.

بیات که این روزها جهت رسیدن به ایده آل های خودش با استاد عزت الله رمضانی فر بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون تمرینات خود را آغاز کرده است ، اظهار داشت : شک ندارم با راهنمایی‌های استاد به اهداف خودم در بازیگری دست پیدا خواهم کرد. پهلوان واقعی به مناسبت روز جانباز تهیه خواهد شد و فیلمبرداری آن از اواخر بهمن در تهران آغاز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *