هنرمندان در زورخانه امیرالمومنین رامسر

صاحب امتیاز و مدیرمسئول تنها نشریه ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای به همراه هنرمندان نام آشنای سینما و تلویزیون از تنها زورخانه شهرستان رامسر بازدید به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار 100 درصد نیوز به نقل از پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین ، محمد کریمی صاحب امتیاز هفته نامه رخصت پهلوان به همراه غلامرضا اصانلو بازیگر نام آشنای تلویزیون و اسدالله یکتا بزرگ مرد کوچک سینمای ایران از زورخانه ی امیرالمومنین شهرستان رامسر بازدید کردند و دیداری هم با ورزشکاران باستانی و گوش شکسته های کشتی داشتند .

در این سفر دو روزه اعضای نشریه رخصت پهلوان به دیدار هنرمندان رامسری هم رفتند و از تله کابین رامسر نیز بازدید به عمل آوردند و در زمینه تولید فیلم مستند زنگ پهلوانی با اهالی زورخانه هم گفتگو کردند.

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای رامسر نیز تولید مستند زنگ پهلوانی را خوب توصیف کرد و گفت : تولید برنامه های اختصاصی در زمینه ورزش زورخانه ای باعث رونق و پیشرفت این ورزش خواهد شد و جوانان و نوجوانان را به این رشته تشویق و ترغیب خواهد کرد .

مهری اظهار داشت : با تمام قوا در کنار تهیه کننده و سازندگان زنگ پهلوانی خواهیم بود و از هیچ کوششی هم دریغ نخواهیم کرد.

محمد کریمی تهیه کننده زنگ پهلوانی هم قول داد تا ضبط سری جدید این برنامه را در شهرستان رامسر و با حمایت اهالی زورخانه جلوی دوربین ببرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *