حمید کریمی بازیگر : هنوز هم عاشق بازیگری هستم

حمید کریمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگوی اختصاصی با 100 درصد نیوز از علاقه اش به بازیگری و حضور در پروژه های مختلف سینمایی و تلویزیونی صحبت کرد .

بازیگر فیلم پهلوان هرگز نمی میرد در ادامه به خبرنگار 100 درصد نیوز گفت : با توجه به مشغله کاری ام در عرصه مطبوعات هنوز هم عاشق بازیگری هستم و از هر روزنه ای برای حضور در پروژه های مختلف سینمایی و تلویزیونی استفاده خواهم کرد تا جلوی دوربین قرار بگیرم.

وی که هم اکنون فیلم فرشته مزاحم را آماده نمایش دارد، اظهار داشت  : برای بازی در فیلم کوتاه داستانی نذربی بی قرارداد امضا کرده ام ولی کماکان عمده فعالیت من در عرصه مطبوعات خلاصه می شود و بیشترین ساعات را در این صنف می گذرانم.

بازیگر فیلم جنجال در خانه با اشاره به این که امیدوارم علاقه مندان به بازیگری به آرزوها و هدف خود دست پیدا کنند، بیان داشت : حضور در این عرصه بسیار سخت و دشوار شده و تنها شرکت در کلاس های بازیگری تضمین کننده رسیدن به این حرفه نیست و همین موضوع باعث شده تا جوانان به ناامیدی گرایش پیدا کنند و برای پا گذاشتن در این عالم فقط لحظه شماری نمایند .

همکار مطبوعاتی ما اضافه کرد : بازیگری هدف اصلی من نیست ولی باور کنید نمی توانم از آن دست بکشم و فاصله بگیرم به همین خاطر ترجیح می دهم در کنار فعالیت‌های مطبوعاتی، بازیگری را هم جسته و گریخته دنبال کنم .

بازیگر سریال های میانبر و ناخنک بیان داشت : هم اکنون با ماهنامه پلاک قرارداد امضا کرده‌ام و تا هفته های آینده جهت همکاری با ماهنامه مادر نیز وارد مذاکره خواهم شد تا فعالیتم در مطبوعات بیشتر شود.

حمید کریمی در پایان اظهار داشت : مطبوعات خانه اصلی من است ولی در جمع هنرمندان در خانه سینما هم حضور پیدا می کنم چون عضو انجمن بازیگران سینما و تلویزیون هستم. این بازیگر هم اکنون فیلم های کوچه ژاپنی به کارگردانی امیرحسین ثقفی ، رقص دلفین ها ساخته علیرضا امینی و فرشته مزاحم به کارگردانی محمد کریمی را آماده نمایش دارد، ضمن اینکه برای حضور در فیلم کوتاه داستانی نذربی بی قرارداد امضا کرده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *